mandag 26. oktober 2009

En annerledes påskeferie

Påsken 09` ble en litt annerledes påskeferie.

Vanligvis har jeg og gutta dratt på skiferie (fylletur) til Trysil eller Hemsedal, men dette året hadde jeg på svak impuls kjøpt meg båt i Bergen. Denne måtte transporteres fra Bergen til Fredrikstad. Jeg samlet et mannskap, og vips så var påskeferien i boks. Arild fant jeg på mannskapsforumet til seilmagasinet.no og Espen kjenner jeg fra "gamledager". Han er en gammel røver som aldri takker nei til et eventyr langs norskekysten i april. Jeg hadde også flere mulige mannskapsmedlemmer, men alle feiget ut èn etter èn da dem fikk tenkt seg om litt.. pingler!

Ønsker du å lese mer utfyllende om denne turen kan du bla deg tilbake til det første innlegget på denne bloggen - "Bergen-Fredrikstad". Grunnen til at jeg skriver dette nå er at Espen har sveiset sammen en film fra turen. Turen ble selvfølgelig ble nøye dokumentert med kompaktkamera og er nå tilgjengelig for publikum her på bloggen, i filmformat og fine farver!

God fornøyelse!





Begynner å bli tradisjon å avslutte med et sitat, så jeg får vel ikke være noe dårligere denne gangen heller:

Vi er alle oppdagelsesreisende i livet, hvilken vei vi så enn følger.

-Fridtjof Nansen
.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar